Ciència i evidència en els models educatius
Els canvis en els currículums escolars són constants al llarg dels anys, provocant sovint el caos dins dels centres educatius. Quins criteris es fan servir per implementar-los? I pel que fa als models educatius, quina recerca recolza la seva implantació?
- Especialistes
- Enric Prats Gil. Departament de Teoria i Història de l’Educació. Facultat d’Educació.
- Jenifer Ruíz-Valenzuela. Departament d’Economia. Facultat d’Economia i Empresa.
- Moderació: Marga Becerra, Unitat de Cultura Científica i Innovació de la Universitat de Barcelona (UCC+I)
- Data i hora: 04/12/2024 a les 18.30
- Lloc: Llibreria Altaïr (Gran Via de les Corts Catalanes, 616, Barcelona)
- Públic: general (aforament per a setanta persones amb inscripció prèvia)
Aquest projecte està organitzat per la Unitat de Cultura Científica i Innovació (UCC+I) de la UB gràcies a la col·laboració de diverses facultats i instituts de recerca de la UB. Té el suport del Vicerectorat de Doctorat, Personal Investigador en Formació i Atracció de Talent i del Vicerectorat de Recerca i de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia del Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats. Rep el cofinançament del programa de recerca i innovació Horitzó Europa de la Unió Europea, en el marc del projecte NitRecerCat2425 (101162003). Els cafès científics de la UB s’organitzen amb motiu de la celebració de la Nit Europea de la Recerca (European Researchers’ Night).