Pedagogia i projectes d’aprenentatge i servei (ApS): els projectes per dins (Sala 12)
L’estudi de l’impacte intern i extern en termes de participació dels projectes d’aprenentatge servei en l’àmbit del lleure permet sistematitzar els elements educatius i social més significatius d’aquests. En aquesta recerca s’analitza mitjançant un estudi diagnòstic comprensiu l’impacte que han generat els projectes d’Aprenentatge i Servei (ApS) en els darrers 3 anys en 3 esplais capdavanters en ApS de la Fundació Catalana de l’Esplai.
La recerca proposa una profunda reflexió sobre com fem participar al jovent i si estem preparats per propiciar i acollir aquesta participació. Els projectes d’aprenentatge servei interpel·len pedagògicament als participants des d’una perspectiva de ciutadania activa.
A càrrec de Mariana Fuentes Loss, Maria Teresa Fuertes Camacho i Mariona Graell Martín (IP).
Aquesta activitat s’emetrà en directe. Pots participar-hi activament a través de la plataforma Zoom (inscriu-te aquí abans del 24 de noviembre i t’enviarem l’enllaç) o bé la pots seguir al nostre canal de YouTube, la trobaràs programada en aquest enllaç.