fbpx

Gamificación: ¿Qué es y cómo se utiliza? Microxerrada online

Ciutat:
Microxerrada online | 27/11/2020

La microxerrada “Gamificación: ¿Qué es y cómo se utiliza?” anirà a càrrec de Ruth Contreras, investigadora del Grup de Recerca Tractament de Dades i Senyals (TDS) i membre del projecte europeu projecte CO3 (Digital Disruptive Technologies to Co-create, Co-produce and Co-manage Open Public Services along with Citizens). Ruth Contreras lidera el paquet de treball (workpackage) de comunicació, disseminació i explotació del projecte.

El projecte CO3 és una iniciativa interdisciplinària que també implica científics de la Universitat de Torí i del centre de recerca ISMB (Itàlia), de l’Institut de Recherche et d’Innovació Centre Pompidou de París (França), l’OpenLab d’Atenes (Grècia) i empreses com Flexiguided (Alemanya) i Geomotion (Espanya). El projecte està finançat pel programa H2020 – Transformative impact of disruptive technologies in public services.

Organitzen

 

 

Inscripció

No cal inscripció. Aquesta xerrada forma part de les “Microxerrades: Educació, Sociologia i Aprenentatge” i s’emetrà des del canal de YouTube de la Nit de la Recerca el 27 de novembre.

Coordinen:

Amb el suport de:

Amb el finançament de:

european commission
Aquest projecte rep fons dels programes de recerca i innovació Horitzó 2020 de la Unió Europea en el marc del projecte EuNightCat (954506)

This project receives funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programs under the project EuNightCat (954506).