Taula rodona “Refugiats: Passat i present”

Ciutat:
Barcelona | 29/09/2022 19:45 h - 20:30 h | Centro de Vida Comunitaria | Taula rodona sobre història i tecnologia

Refugiats: Passat i present

Tres persones refugiades es troben i conversen sobre les seves experiències personals de migració forçada. Amb la moderació de l’investigador d’Història Moderna i Contemporània Javier Rodrigo, de la UAB, coordinador del projecte europeu SO-CLOSE, analitzaran -a partir de les seves històries personals- com impacten les migracions forçoses a les societats actuals, com aconseguir la cohesió social de les persones refugiades i l’impacte que les tecnologies digitals poden tenir en tot aquest procés. El diàleg girarà al voltant de les continuïtats i discontinuïtats en la fugida de la guerra i el refugi solidari, tot plantejant aspectes transversals com l’equitat de gènere. S’estimularà la participació del públic i es posaran exemples d’eines digitals com el webdoc descrit a la microxerrada virtual proposta des del MUME.

Ponents: Noor Ogly, Lema Rashid i Javier Zamora

Moderadora: Javier Rodrigo

Inscripció prèvia

Coordinen:

Amb el suport de:

Amb el finançament de:

Aquest projecte està cofinançat pel programa de recerca i innovació Horizon Europe de la Unió Europea sota el projecte NitRecerCat (101061189).

This project is co-funded by the European Union’s research and innovation programme Horizon Europe, under the project NitRecercat (101061189).